دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی ماهی کنار رود

متن اهنگ ماهی کنار رود 

رسمو بهم زدی با من قدم زدی از عشق دم زدی
تا روزگارمو بعدا سیاه کنی
رو ردپای رود بارون گرفته بود شب جون گرفته بود
چادر زدم که تو موهاتو وا کنی
گفتم که جونمو قلب جوونمو قد کمونمو
نذر چشات کنم تا اعتنا کنی
کشتی بهارمو قلب مزارمو دار و ندارمو
دادم که دردمو شاید دوا کنی
چشمای آسمون رنگین ترین کمون تعارف نکن بمون
کفشاتو در بیار تا خون به پا کنی
درداتو مو به مو تو گوش من بگو تا خنده هاتو تو
جغرافیای عشق فرمانروا کنی
ماهی کنار رود از غصه مرده بود خوابم نبرده بود
گفتی که نذرتو باید ادا کنی
کشتی بهارمو قلب مزارمو دار و ندارمو دادم که دردمو شاید دوا کنی

دانلود آهنگ با کیفیت 320MP3 FILE DOWNLOADدانلود آهنگ با کیفیت 128MP3 FILE DOWNLOAD

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: یک شنبه 10 مرداد 1400برچسب:Download , , Mohsen Chavoshi , Music new , آهنگ , آهنگ آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ ماهی کنار رود, آهنگ محسن چاوشی ماهی کنار رودچاوشی , اسئ الله دانلود , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ ماهی کنار رود, دانلود آهنگ محسن چاوشی , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی , موزیک ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM